Sunday, March 8, 2009

Letak Satu Gambar Dulu Lah

Macam pernah nampak je kain rentang ni. Tapi di mana ya?

Tentu semua dah baca laporan atau berita berkaitan Perhimpunan 100,000 Rakyat Membantah PPSMI. Aku pun pergi juga.Hehe..

Ingat nak tulis malam ni tapi ada hal pulak tadi. Esok-esok lah tulis. Dah tak larat.

Masih terdapat sedikit batuk-batuk kesan gas kimia yang nyaman tadi. Perhimpunan ni memang bagus. Walaupun tidak sebesar BERSIH, namun sangat berbaloi mengikutinya, alhamdulillah syukur.

Nak tidur dah. Nanti labun lagi ya..

4 comments:

BARAN said...

memang hebat perhimpunan bantahan ppsmi !!syabas! sy tgk kt harakah,memang teruk la FRU ni,main sembur2.org bukn nk attack die pun.org nk jumpe Agong je.tu pun kalut.ish.sy ingtkn samudera tinta pun kena tangkap gak.mujur la selamat.

Samudera Tinta said...

drsiti, perhimpunan ni memang hebat. lagi banyak hirup gas pemedih mata sebab kena kepung dengan FRU depan belakang..tapi gembira bila melihat rakyat marhaen semacam sudah bangkit dan sedar hak mereka. Paklah pun dah buat statement suruh selesaikan segera isu ni. Takut kalah PRK-13 la tu.hehe..

Alhamdulillah, saya selamat pergi dan pulang. mungkin berkat doa drsiti dan sahabat-sabahat sekalian..

xara said...

muskil betulla.. punya la pusing kat depan masjid negara tu 7-8 kali, tak jumpa pung banner come ni..

Samudera Tinta said...

Cik Surie,

Jika saudari tidak berjumpa banner tersebut mungkin ada 2 kemungkinan sahaja;

1)Saudari tidak terpilih dalam kelompok bertuah yang dapat melihat banner comei itu.

2)Saudari salah ppergi masjid. orang berhimpun kat masjid negara saudari pergi masjid wilayah. memang la tak jumpa.

jadi, yang mana satu agaknya.. =)

Related Posts with Thumbnails